نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2180
-
الف
+

پاسخ های مخاطبان به سوال بخش دیدگاه سایت شبکه آی فیلم 2

در این گزارش خلاصه ای از سوالات مخاطبان شبکه جهانی آی فیلم 2 از هنرپیشگان و سینماگران مورد علاقه شان را می خوانید.

به گزارش آی فیلم2، بازیگران سینما و تلویزیون قشری از هنرمندان جامعه هستند که همواره خاطره ساز لحظه های مردم هستند، از همین رو بسیاری از مردم به تماشای نقش آفرینی آن ها در آثار مختلف می پردازند و با آن ها همزاد پنداری و خاطره سازی می کنند.

بر این اساس، برای بسیاری از علاقمندان سینما و تلویزیون جالب است که درباره زندگی واقعی بازیگران مورد علاقه خود بیشتر بدانند و این امکان برایشان فراهم شود تا همراه آن ها مصاحبه نموده و سوال های مورد نظرشان را از آن ها بپرسند.

شبکه آی فیلم2 که طبق روال همیشگی به طور ماهانه در بخشی اختصاصی به نام «دیدگاه شما» به تعامل با مخاطبان خود می پردازد، این بار با طرح یک سوال جنجالی به استقبال آن ها رفته است.

سوال بخش «دیدگاه شما» از این قرار بود که؛ اگر انتخاب هنرپیشه و سوال برای انجام مصاحبه برعهده شما قرار گیرد، چه سوالی از کدام هنرپیشه را پیشنهاد می کنید؟

در پاسخ به این سوال مخاطبان بسیاری فرصت را غنیمت شماریده و دیدگاه های خود را در بخش دیدگاه وب سایت این شبکه جهانی به آدرس fa2.iiflmtv.com  به اشتراک گذاشتند که در ادامه برخی از آن ها را می خوانید:

مهران: به «سعید مطلبی» میگفتم لطفا فیلمنامه «ستایش4» را هم بنویس. 

بهاره از کابل: سلام و درود، من دوست داشتم از بانو مهرانه مهین ترابی درباره اینکه چرا ازدواج نکردند، سوال کنم.

محمد حسین از بامیان: سلام و درود، من می خواستم از بانو مهراوه شریفی نیا بپرسم که از سفر به افغانستان چه خاطره خوبی دارند؟ 

محدثه ایمانی از برلین :سلام من خیلی دوست داشتم از آقای «محمد رضا شریفی نیا» بپرسم که آیا راضی بودند که دخترانشان وارد دنیای بازیگری شوند؟

زهره فارسی از هرات: من از آقای «مهران مدیری» سوال می کردم آیا دوست دارند که «شب های برره ۲» را بسازند؟

حمید نادری افغانستانی مقیم تهران :من از کارگردانان ایرانی می پرسم که چرا برای کرکترهای افغانستانی از بازیگران توانمند افغانستان استفاده نمی کنید.  

ندا علیخانی از هرات:من از آقای پژمان جمشیدی می پرسم که دنیای فوتبالیست ها جذابتر است یا دنیای بازیگرها؟ 

سلیمان مقبولی از کابل: سلام من از بانو مرجانه محتشم بازیگر کرکتر خانم کوچیک می پرسم که چرا بعد از پس از باران بازی درخشانشان را در سریال دیگری ندیدیم؟

موسوی از کابل: من یک سوال اساسی از تمام بازیگران دارم آیا بعد از اتمام پروژهایشان چه در فلم چه سریال نقش هایشان تاثیری در زندگی هایشان می گذارد یا نه؟

رقیه از کابل: سلام و درود، من از بانو صحرا کریمی می پرسیدم که چگونه می توان وارد دنیای کارگردانی شد؟

اصغر از هرات: سلام و خسته نباشید، اگر میشه با خانم «شبنم قلی خانی» مصاحبه کنید و بپرسید چرا کم کار شده است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر